Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

marți, 29 decembrie 2009

Cu mine insumi..


afara e ud. Zapada plinge pe strazi si lacrimile-i curg in suvoaie la vale:

destinatia finala - papucii trecatorilor.

Eu sunt cu mine insumi:

Ma gindesc la viata, la dragoste si la ce naiba cauta gaura asta plina de apa drept linga usa rutierei din care eu ies..

O pasesc ... nereusit.

"Scuip" si ma bucur ca nu a vazut nimeni cum m-am lunecat: "si oamenii platesc pe la patinoare..!"

"Miine voi sfida iarna acasa, cu mine insumi"

M-am inchis departe de lume, in adincul sufletului meu, si am inteles ca am un suflet mare, de nu ma mai gasesc unde m-am ascuns.
probabil, sunt undeva, in apele mele. M-am dus. Caut similitudini intre mine si ceea ce vreau eu sa fiu.

De ce nu ma bucura micile nebunii facute alta data? de ce nu vad existenta in aspiratiile pe care le realizez?

Probabil, prea mult m-am oprit din cursa oarba pentru supravietuire.

Probabil, nu ma mai simt bine ...

2 comentarii:

  1. nu stiu de ce... dar mi-am adus aminte cum m-am intors acasa fericit dupa ce am alergat prin ploaie. inainte sa alerg prin ploaie eram foarte trist si gruzit.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai grija cu asa situatii, te poate duce la depresii... take it as it is and enjoy!

    RăspundețiȘtergere