Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

miercuri, 30 decembrie 2009

Argument in apararea celui mai vesel simbol al copilariei :)


Am probabil prostul obicei de a ma gindi prea mult la nebunii, si uite, in una din clipele de circulatie prin informatia din creierul meu, am ajuns la concluzia ca mos craciun exista.

da, ai mei mi-au explicat ca ei pun cadourile sub brad, si nu, nu sunt bolnava psihic.
Pentru informatii generale - am aproape 20 ani.
si totusi,

Consider ca mos craciun exista.
hai sa analizam citeva argumente contra lui:

Prima "ipoteza" - mos craciun nu exista pentru ca el este un personaj inventat de ai nostri pentru a masca cumva faptul ca ei pun caodurile sub brad si pentru a ne oferi noua iluzia unei magii de craciun.

Anti-ipoteza: ei si? ce daca exista povestea despre ursul pacalit de vulpe ca o "alegorie" asta demonstreaza ca ursul nu exista? Nu. Deci, de ce daca stramosii nostri au inventat ceva despre "EL", el nu exista?

"ipoteza 2" - nu e real ca sa zboare cu renii si sa intre in hornurile caselor cu toate cadourile.

Anti-ipoteza: de acord, nu e real, dar cine a spus ca mos craciun e unul singur? hai sa ne gindim:
el imparte cadouri? da.
vine de craciun? da.
are ajutori? da.

deci,

cei care ne fac cadouri nu sunt altceva decit ajutorii lui Mos Craciun, si ei fac sarbatoarea posibila.

In fine: el mereu ne urmareste, si negresit, vine la noi la Craciun.

deci, de ce nu am putea fi de acord cu ideea ca in suflet, fiecare este un mos craciun, cel putin prin dorinta de a face pe cineva fericit?

doar in seara de craciun noi suntem cei ce patrundem in case si daruim fericire celor apropiati, deci, fiecare, in suflet, are cite o parte din Mosul mare caruia in copilarie noi ii scriam scrisori cu visele noastre.

Pina la urma, haideti sa recunoastem ca visele se implinesc :)

2 comentarii:

  1. am vazut un film danez care arata cum a aparut mos craciun intr-adevar si de unde vine obiceiul
    ti-l dau la prima pozibilitate >:D<

    RăspundețiȘtergere