Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

luni, 5 aprilie 2010

Azi m-am sculat cu gindul la viaţă


Azi m-am sculat cu gindul la viaţă...
Îmi părea că a trecut pe lîngă mine, dormisem 19 ani şi nu mai ştiam ce am pierdut din ziua de azi. Ieşită din pat, mă uit în jur, şi văd că lumea s-a schimbat brusc.
Am văzut doi ochi uitîndu-se la mine, de parcă aveau ceva special să-mi spună azi, şi am înţeles că deja nu va mai fi nimic ca mai înainte..
Înainte obişnuiam să cred că lumea este doar ograda mea şi cea a vecinei, plus drumul pe care alergam fără pantofii pe tocuri, şi că nu există oameni care să ducă foame undeva, pentru că mama ieşea şi hrănea bătrîna de lîngă gardul din deal. Credeam că cel mai mare munte din lume este dealul pe care se situează pădurea din vale, şi că fluviu mai mare decît Ciulucul de Jos nu încape nici în imaginaţie.
Înainte, obişnuiam să fac fîntîni din pietricele şi pahare mici, pe care le luam pe ascuns din casă, pentru ca să aibă apă Kinderele mele :)
Ceva mai încoa, dar tot mai înainte, credeam că, împreună cu o grupă de prieteni, am făcut lucruri foarte mari pentru omenire, am scris cîteva proiecte de care-mi părea că ar fi trebuit să audă şi la Pentagon. Mă gîndeam că sunt pe cel mai înalt val al vieţii, că sunt împlinită...
M-am trezit recent, şi am descoperit o lume mare.. Una care nu aşteaptă cu braţele larg deschise, dar pe care poţi să o îmbrăţişezi.
Am înţeles că oamenii sunt peste tot oameni, indiferent de orice lucru care ar încerca să facă o diferenţă, şi sunt pretudindeni speciali, indiferent de orice lucru care încearcă să îi facă obişnuiţi...
Am înţeles că, indiferent cît de mică e activitatea ta, este încă, cel puţin o persoană pe care o afectezi direct - Tu.
Am înţeles că niciodată nu voi fi suficient de deşteaptă pentru a şti tot, dar sunt mereu suficient de bună ca să vreau să mă performez.
Am înţeles că poţi să-ţi doreşti foarte mult multe lucruri, şi pe care poţi să le ai, dar nu înseamnă că vei mai fi şi fericit de la asta...
Şi cel mai mult am înţeles că nu mă voi plictisi niciodată, pentru că fiecare moment, om, loc, acţiune, respiraţie şi exerciţiu este special, atîta timp cît încerci să îl înţelegi şi să îl treci prin suflet.

Am înţeles că poţi să plîngi mult, dar asta nu va schimba decît faţa ta... Cu adevărat să te schimbe poate doar ceea ce faci şi oamenii pe care îi cunoşti...

Sursa img

Un comentariu:

  1. Bravoo! Mi-a plăcut! Mai ales ideea că totul trebuie trecut prin suflet. Şi ai dreptate, cel care nu incerca să trecă trăirile prin suflet şi să le simtă, acela nu poate fi o fiinţă care poate să iubească şi să înţelegă.

    http://itiaudchemarea.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere