Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

vineri, 19 februarie 2010

Unde greşesc femeile?


Probabil mie îmi vine mai uşor să scriu acest post, deoarece de ceva timp sunt o observatoare a relaţiilor din afară, adică nu sunt implicată într-una, de aceea nu pun contrbuţie sentimentala la problema abordată.

Totuşi, scriu urmatoarele din observaţiile proprii:

Seară, el şi ea, şi prietenii lor:
ora 9 - dragul meu, hai poate mergem acasa?
ora 9.30 - cînd mergem acasă?
ora 10 - m-am săturat! hai acasă!!
ora 10.30 - eu merg acasă... vii cu mine? sau ţi-s mai importanţi prietenii?
ora 11 - cît se poate de vorbit cu tine?! (aici lovitura cu geanta în cap, scena reală)
ora 11.10 - ea plînge, el o cuprinde, o mîngîie, ea: tu ţii la ei mai mult decît mine, de ce seara întreagă ai stat cu ei?! eu nu însemn nimic ptr tine?! (şi iar plînge)

puţin mai diferit, dar esenţa aceeaşi:
zi obişnuita, ea, el (undeva), telefonul fiecaruia:
ea (sună)
ora 12: unde eşti? hai să vii la masă
ora 13: cînd vii la masă? eu am pregătit totul ptr tine, ah aşa, ţi-e indiferent că eu munşesc pentru tine?
ora 14: ce faci? de ce nu mai suni? (de ce să sune dacă suni tu atîta)
ora 15: mai ai mult? mi-e dor!
ora 16: hai vino acasă!
ş.a.m.d. pînă seara:
ora x: de ce ţie îţi e mai important să ieşi cu ei decît cu mine?

....
alte mofturi:
* da de ce pe ecranu tau nu-i poza me?
* cine-i asta?! de ce te uiţi aşa la ea?
* de ce nu închizi ochii cînd mă săruţi?
* de 8 martie, de ziua mea, de ziua noastra, de ziua îndrăgostiţilor, de ziua cînd ne-am cunoscut, de ziua cînd ne-am sărutat, de ziua cînd ne-am culcat, de ziua cînd ... de ce nu primesc cadou?!
* de ce nu observi că azi nu sunt fardata cu rimel de la avon da cu cel de la oriflame? (nu luaţi asta ca publicitate)

şi ca să nu dau în vileag chiar toate de-ale femeilor, pentru că, la urma urmei, femeia trebuie să mai aibă şi taine, o să mă opresc aici, dar nu înainte de a spune:

Hey!!! poate scuturăm de pe noi stereotipurile de plîngăreţe mofturoase care niciodată nu ştiu ce vor de la viaţă şi care nici altora nu le dau pace să trăiască? fetelor!! să ne dăm o palmă, şi atunci cînd el nu vine, să ieşim cu prietenele, cînd el nu vede, să îi arătăm noi, iar cînd el nu vrea, să îl facem să îşi dorească asta singur!

Zic DA femeilor puternice! (Nu neapărat emancipate, că nu-mi place vorba asta)

sursa img

2 comentarii:

  1. да здравствуют мудрые женщины! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. corect,corect...plus ca sunt si baieti care fac unele chestii intentionat ,de genu ,poze pe ecran sau se uita dupa altele pentru a vedea reactia prietenii..la majoritatea reactia e pe masura :) care se soldeaza cu certuri interminabile ,ar fi bine sa fim mai inteligente si sa zambim atunci cand au loc chestii de genu scrise de tine..

    RăspundețiȘtergere