Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

luni, 11 ianuarie 2010

Am hotarit...


Pentru toata omenirea, celor carora le pasa, si celor care n-au nimic treaba cu asta:
In legatura cu circumstantele in care ma aflu, si anume, pe cale de insurire inainte de timp, din cauza lipsei contactului direct cu realitatea azi am decis:
1. Ies cu prietenii in oras.
2. Beau lapte (mersi de sfat)
3. Privesc doar la filme din categoriile care exclud jalea, cel putin 2 saptamini.
4. Nu ascult Dan Balan.
5. Las dragostea sa ma mai caute si ea pe mine...
6. Ma las de aiurit (sorm'mea a zis sa nu promit daca nu ma pot tine de cuvint, da eu o sa incerc)
7. Scriu doar bloguri optimiste :)
8. Tin legatura cu persoanele de la care am ceva de invatat (cu tine tot :P)

P.S. Orice idee sau sugestie e binevenita :) le citesc peste o saptamina :-*

Daca ma ajuta, brevetez receta :)

Multumesc :)

imagine de pe http://tawnykira.files.wordpress.com/2006/09/choice.jpg

8 comentarii:

  1. prea multe NU-uri
    transforma sa fie mai pozitiv
    spre exemplu: ma uit numai la comedii
    sau scriu numai optimist pe blog
    ai sa vezi asa formulari te vor face mai fericita

    RăspundețiȘtergere
  2. a da
    scoate naibii cuvantul de confirmare la comentarii ca imi zboara nervii

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce contează cât de lung e păru sau:
    Ce contează cât de cărunt e păru :)

    RăspundețiȘtergere
  4. victor, s-o iau ca intrebare, remarca sau gind inspirat din articol?

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sustin lumea sa aiureasca, citeodata se creeaza lucruri marate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Incurajare; sa nu-ti faci griji pentru lucrurile mici :)

    RăspundețiȘtergere