Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

duminică, 31 ianuarie 2010

Emancipare ...


Des sunt întrebată, dar şi des reflectez asupra problemelor femeii, şi am ajuns la o concluzie, probabil amară pentru femei - sursa problemelor - emanciparea.

Explic:

Femeia se vrea puternică, se vrea concurentă bărbatului..
Femeia cere să fie independentă, să fie implicată în treburile ţării, de la social la politic, prin economic şi cultural.
Puteţi să-mi reproşaţi că sunt şi eu o Femeie, că nu îmi dau seama ce vorbesc, dar totuşi consider că vina într-o bună parte din problemele noastre este a noastră!

Femeia se vrea puternică - dar vrea să fie luată în braţe, să i se deschidă uşa, să îi sărute mîna... şi bărbatul, făcînd-o puternică, nu-i mai cedează locul, nu-i mai dă mîna la ieşire din transport, şi nici nu o mai crede firavă, aşa că o bate..
Ea se face concurentă bărbatului, dar în acelaşi timp vrea ca el să plătească în restaurante, să o conducă acasă, să o ceară el în căsătorie, să îi aducă el flori, să îi facă seri romantice şi să ţină el la dînsa mai mult, în consecinţă, el nu o mai duce în restaurante, nu îi aduce flori, pentru că unui bărbat concurent al său nu i-ar da flori ...

Iar independenţa.. unde îi este independenţa cînd vine vorba de copii? e gata să rabde şi cele mai mizere condiţii doar ca să nu rămînă singură cu copilul, fiind că nu e la modă aşa.. fiind că nu aşa se poartă.. şi el ce face? pleacă dimineaţa la treburi, şi vine beat, pentru că ea îl rabdă, că ea e puternică şi poate să îl rabde..

Şi, în fine, unde mai pui treburile ţării... ce se face femeia în timp de război? General sau Nurse? se vrea în politică, la cîrma ţării, iar cînd greşeşte ceva,vai de capu ei, pentru că e acuzată cum sunt acuzaţi cei puternici şi independenţi ...

Părerea mea, ca să fiu înţeleasă corect, nu e că femeia trebuie sa fie subjugată, şi eu nu acuz dorinţa ei iniţială de a-şi revendica unele drepturi ...
Eu acuz intenţia ei de a deţine controlul asupra la tot, de a îndoi sub sine bărbatul, care în consecinţă devine acel chel gras de pe sofa în salon, care îşi scarpină burta cu berea în mînă în timp ce femeia lui o face pe independenta...
Problema femeii e că ea a schimbat feminitatea pe putere şi în loc de adoraţie primeşte o groază de chestii de făcut... iată ce acuz eu..
Vrei drepturi - asumă-ţi responsabilităţile ...

P.S. necesar de menţionat că cele spuse de mai sus nu se referă la toate femeile, precum şi nici nu la toţi bărbaţii... cunosc şi pe de o parte şi pe cealaltă oameni de aur pe care îi admir.

sursa

7 comentarii:

  1. da nu cred că e vorba de jeluit aici
    mai degrabă un fel de... dileme
    pe de oparte femile cer egalitate
    pe de alta ggrijă şi admiraţie
    cotnrazicerile nasc dileme
    eu zic aşa: egalitate dintre sexe la toate nivelele greu de găsit, competare recipric avantajoasă da

    iac'şa

    RăspundețiȘtergere
  2. Eugen, daca tot mergem pe dur, tu tot comiti greseli gramaticale, dragul meu, si ca sa stii, "veti intinde" este una din ele :P

    cit despre jaluit, eu nu ma jalui, pentru ca daca vreau ceva, imi fac sau imi iau, problema care eu o enunt si ce vreau eu e ca femeia sa termine sa se bage in treburile barbatului, pentru ca barbatul sa nu se transforme in femeie. punkt ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi draga mea de corectare, intr-adevar am gresit, dar asa invatam , ne invatam unul pe altul :)) si iti doresc sa ramii femeie si sa ai parte de tot ce ar trebui ca o femeie sa aiba :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu demult abordam si eu chestia asta si am avut acelasi concluzii,bravo,foarte bune idei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. n-o sa vb despre postul tau :)

    doar un mic comentariu la ceea ce spunea anatolii - 'am avut aceleasi concluzii, bravo, foarte bune idei' :)

    consideram uneori bune ideile care ne-au venit si noua :) nu neaparat cele bine argumentate - doar cele cu care suntem de acord pt ca odata am avut si noi niste revelatii :)

    cum vi se pare asta? e suficient sa consideram buna o idee pt ca suntem de acord cu ea?

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex, de ce nu si despre postul meu? ;;)

    RăspundețiȘtergere