Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

marți, 9 februarie 2010

Dragoste .. ?


Ai zice că în mijlocul iernii omul nu mai caută decît lemne pentru sobă şi mănuşi pentru degete, şi parca orice suflare îngheaţă pentru a ceda locul ornamentelor pe sticlă şi chiciurei pe ramuri, însa în acest ger cumplit, nu are oare şi sufletul nevoie de o hainuţă pentru a nu tremura în bătaia vîntului?

Să fie oare tocmai Ziua Îndrăgostiţilor acel adăpost în care sufletul să se ascundă de depresia de iarna?

Şi dacă da, atunci ce fac oare cei care nu doar ca nu se pot bucura de caldura unui suflet-pereche, dar şi se mai dezamăgesc vazînd pe la colţuri perechi sărutindu-se?
Este oare ziua îndragostitilor un prilej de a mai zimbi în viscolul iernii sau doar înca o amintire ce cade în inima ca tăişul unui cuţit pe loc de rană, care trădează că eşti tu cel care incearcă încă sa înlanţuiască dragostea în inima sa?

sursa img

3 comentarii:

  1. mai pe scurt ... articolul imi place ft mult ... se vede ca e scris din propria perspectiva si nu din perspectiva generalului ...

    iti pui o intrebare si stii bine raspunsul la ea ...

    cit despre ziua indragostitilor e o zi obisnuita dar in care in mod special trebuie de stat acasa :) fiindca e ziua in care statisitca ne spune ca o sa vedem pupaciri peste pupaciri, ba chiar niste strigate de "disparare" din camerile vecinilor in cazul in care stam la gazda ....

    e normal ca in acea zi sa vreai sa erupa dragalasenia si gingasia din sufletul tau asupra cuiva care costa si merita din plin ...

    dar avem de ales .... ba nu, stai, nu avem de ales .... ne ramine doar sa ne gindim daca vom gasi acea persoana care sa ne faca sa ne simtim impliniti si sa nu ne lase impresia ca am cheltuit timpul degeaba pe ei ...

    mai revin cu ginduri pe mausra ce comentarea acestui articol avanseaza ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mă umplu de mîndrie cînd aud că ţie ţi-a plăcut ce am scris eu.

    cît despre articol, probabil el arată şi comportă această idee deoarece atunci cînd l-am scris, eram într-o atare stare de spirit. probabil cîndva o să privesc lucrurile altfel, dar acum nu vreau să schimb ideile, pentru că îmi plac aşa, chiar dacă nu e tocmai viziunea tradiţională.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dee Dee - everithing is going to be ok in the end :) if it's not ok it's not the end :D
    mi place poza :)

    RăspundețiȘtergere