Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

sâmbătă, 6 februarie 2010

Sunt Grasă!



Acest post este dedicat persoanelor care arată minunat, dar care se dau în val după tendinţe şi aiureli...

Pregatirea pentru a ieşi cu prietenii:
- Off.. cu ce să mă îmbrac? mi-aş lua rochia ceea neagră cu care am fost la Revelion, dar de atunci atît am mincat încît mă tem că o să crape pe mine.. şi ce dacă atunci mai încăpea încă o persoană lîngă mine în ea? m-am îngrăşat!
şi bluza mea iubită... cum să o iau cînd prin ea se evidenţiază fiecare pîrjoală mîncată? şi ce dacă se evidenţiază printre coaste? nuu... trebuie să slăbesc.
Gata, am decis, azi nu ies în oraş, pentru că iar o să mănînc mult. mai bine stau acasă. nici nu trebuie să mă chinui cu ce să mă îmbrac. da, aşa o să fac...

Peste 1 ora:

bine că nu am ieşit în oraş... trebuie să mă ocup de mine... trebuie să slăbesc!

- "draga mea! hai a mîncare, că tata a pregătit o friptură de minune!"
- nu pot mamă, fac acum flotari!!! mai am 5, că vreau să slăbesc, nu vezi că nu mai încap în hainele vechi? toate aluneca de pe mine!!

Fetelor!! poate îi credem şi pe cei din jur care din 5 în 5 minute ne spun că arătăm bine, nu doar acea voce a prostiei care ne cere să ne mutilăm corpul?

sursa

3 comentarii:

  1. dar persoanale care ne iubesc nu atrag atenţia la minusurile noastre, care, oricum nu ai da, persistă şi trebuiesc înlăturate

    RăspundețiȘtergere
  2. desigur trebuie inlaturate, si eu nu vorbesc aici despre cealalta categorie de fete(k de ele e vorba mai tare in acest context), care constientizeaza minusurile lor si nu fac nimic pentru a le inlatura, eu ma refeream la cele care sunt obsedate de gindirea in parametrii stereotipizarii sociale si nu vad defapt cit de minunat arata in cei ai propriei sale individualitati... :) oricum, mersi de comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos scris,am citi cu placere si am inteles si eu unde gresesc,unde am gresit si unde nici odata nu as dori sa gresesc...Bravo!Foarte placut de citit:)

    RăspundețiȘtergere