Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

miercuri, 10 februarie 2010

Gînduri fără rimă...


Ceea ce-mi trecea prin cap cît am stat asupra acestei postari:

* 10 februarie - azi expira termenul de valabilitate la brînza "Grăuncior", din frigiderul surorii mele.

* ciocolata cu alune mai mici nu e mai buna decît cea cu alune întregi, şi tot de ciocolată, probabil o să ridic cultul ciocolatei la ore. Face bine.

* dacă două persoane dorm pe un pat îngust, probabil, mai comod decît cap la cap, le va fi, dacă ar dormi cap la picioare, cu condiţia ca acestea să nu interacţioneze între ele. testat. demonstrat.

* cu lumina stinsă e mult mai bine de dormit. testat. demonstrat.

* dacă celui născut pentru a se tîrî, nu îi este dat să zboare, unde includem omida cu metamorfozele ei?

* dacă dragostea face lumea mai bună, ce-ar fi din Rău, dacă l-am începe a iubi? s-ar transforma în bine..?

* cine este sufletul tău pereche? persoana cu care ai aceleaşi gînduri, acţiuni, idei şi viziuni, sau cea căreia îi eşti diametral opus? cine se completează mai bine?

* dacă adevărul se află la fundul mării, semnifică oare asta că fără echipamente speciale ai toate şansele să mori în căutarea lui? parcă e un status quo pentru multe cazuri.

* dacă s-ar face autopsia în cazul morţii DE PLICTISEALĂ, ce s-ar găsi?

* unde pot să mă adresez în cazul furtului de idei nepublicate?

* abia acum am înţeles de ce uneori, unii oameni se simt urmăriţi: îi priveşte Dumnezeu.

* unde este faţa clasei? unde e tabla sau unde sunt ferestrele?

* dacă Homo Sapiens s-a civilizat, iar omul de Neandertal era mai sălbatic, înseamnă că lumea evolua. Unde, în acest caz, s-a produs schimbarea, şi la ce am greşit noi, că acum lumea spune că cu fiecare generaţie, situaţia devine mai rea?

* fiecare clipă de rîs prelungeşte viaţa cu nu ştiu cîte clipe înainte. fiecare muşchi încordat în procesul de a zîmbi, face riduri. deci, vom trăi mai mult, dar vom arăta mai bătrîni. nu demonstrează oare asta faptul că la bătrîneţe, timpul trece mai greu?

* în fine, gîndul care m-a făcut să cad pe ginduri: ce te-a ţinut pe tine să căteşti toate astea?

sursa img

Un comentariu: