Aplica la cea mai tare experienta internationala:

Blog foarte subiectiv, enervant pentru cei care caută cifre şi date.

vineri, 19 februarie 2010

Bunătate în jur...


în pofida faptului că afara e urît şi tot pe mai multe bloguri citesc despre comportamente inadecvate pe străzi, eu consider ca avem pentru ce salva lumea. azi dimineaţă am venit la universitate cu o dispozitie superbă, deoarece am vazut cum arată, sau, mai bine zis, cum se dăruieşte bunătatea, (acţiunea se petrece în rutiera 102, cu care merg dimineaţa).
Nu pot să nu vă spun şi vouă: mai întîi, un poliţist mi-a permis să mă aşez pe locul lui, întrebîndu-mă frumos dacă vreau să iau loc, apoi un băiat s-a sculat ca să lase o domnişoară pe scaun, iar aceasta i-a mulţumit.
Apoi a intrat un cuplu, şi băiatul cu grija (ţinînd fata de mînă pentru că ea nu avea cum să se ţină) a plătit, cuprinzînd-o dupa asta frumos ca ea să nu cadă.
În fine, m-am sculat şi eu pentru că eram pe aproape de destinatie, şi le-am cedat locul lor, iar el, după ce a aşezat-o pe scaun, s-a plasat protector înaintea fetei şi a sărutat-o pe frunte (ador băietii protectori).
chiar lîngă uşă m-am mai bucurat - un bărbat care i-a deschis uşa unui băieţel şi l-a ajutat să se urce în maşină, şi chiar înainte să ies eu - soferul i-a întors un leu unei doamne pentru că aceasta dăduse mai mult decît trebuia.. :D

poate sunt lucruri mici pentru care cineva ar rîde, dar eu le-am luat ca ceva foarte frumos care m-a inspirat să zîmbesc toată ziua, spre nedumerirea unora, avînd în suflet o bucată din căldura bunătăţii :)

sursa img

4 comentarii:

  1. oamenii îs buni
    în general s buni, prin definiţie

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da eugen, a fost, si eu tot ma simteam in poveste, adica aveam senzatia ca acush toti se vor intoarce la mine si vor spune "zimbeste, ai fost filmata cu camera ascunsa":D dar a fost

    RăspundețiȘtergere
  3. бывает и такое,правда реже,но бывает =)

    RăspundețiȘtergere